Nyní nemohu předmět odeslat

Od chvíle, kdy kupující zaplatí, máš 5 pracovních dní na odeslání předmětu. Je lepší tak však učinit dříve, pokud je to možné. Můžeš totiž trvat až 48 hodin, než se informace o sledování zásilky aktualizují.

Pokud během 5 pracovních dní od nákupu předmětu nedojde k žádné aktualizaci údajů o sledování, objednávka bude stornována.

Pokud předmět nemůžeš odeslat včas:

Spoj se prosím s kupující/m ve vaší konverzaci, situaci vysvětli a stornuj objednávku. Pokud se ti navíc předtím podaří s kupující/m na stornování objednávky domluvit, vyhneš se automatickému negativnímu hodnocení.

Po stornování objednávky se můžeš s kupující/m domluvit, že mu/jí předmět prodáš později. Nezapomeň ho však znovu vystavit pomocí příslušného tlačítka ve vaší konverzaci, aby byl opět viditelný pro všechny a bylo možné jej koupit.

Předmět také můžeš kupující/mu rezervovat,  a to až na 5 dní. Díky tomu si ho nebude moci koupit nikdo jiný.

Dobré vědět:

  • Pokud nějakou dobu nebudeš moci předměty odesílat, využij režimu dovolené a skryj své nabídky až na 90 dní. Kupující si od tebe poté nebudou moci nic objednat.