Kupující i prodávající mohou zásilku sledovat. Sledování zásilky je k dispozici pro předměty, které byly:
- zakoupeny prostřednictvím tlačítka Koupit a
- odeslány podle instrukcí v aplikaci.
Sledování je k dispozici u všech způsobů přepravy s výjimkou vlastního způsobu přepravy.
Pro sledování zásilky:
- jdi do konverzace s kupující/m nebo prodávající/m;
- stiskni tlačítko Sledovat zásilku
Následně se ti zobrazí nejnovější informace o sledování a sledovací číslo zásilky. Toto číslo můžeš zadat také na webových stránkách přepravní společnosti a zásilku sledovat přímo tam.
Nezapomeň, že může trvat až 48 hodin, než se sledování na Vinted aktualizuje.
Předmět také můžeš označit jako doručený v okně se sledováním (např. pokud se stav objednávky automaticky neaktualizoval).
Stav objednávky se změnil na „doručeno“, ale předmět jsem neobdržel/a. Stiskni tlačítko Mám problém v konverzaci s prodávající/m pro další pokyny vyber problém z nabídky.
Pro vyřešení jiných problémů se sledováním, které souvisí s konkrétními objednávkami, můžeš:
- přejít na domovskou stránku Centra nápovědy;
- vybrat příslušnou objednávku.
Získáš tak informace o možných problémech a jejich řešeních, které se budou vztahovat na tvou současnou situaci.