Sledování zásilky

Kupující i prodávající mohou zásilku sledovat. Sledování zásilky je k dispozici pro předměty, které byly:

  • zakoupeny prostřednictvím tlačítka Koupit a
  • odeslány podle instrukcí v aplikaci.

Sledování je k dispozici u všech způsobů přepravy s výjimkou vlastního způsobu přepravy.

Pro sledování zásilky:

  1. jdi do konverzace s kupující/m nebo prodávající/m;
  2. stiskni tlačítko Sledovat zásilku

Následně se ti zobrazí nejnovější informace o sledování a sledovací číslo zásilky. Toto číslo můžeš zadat také na webových stránkách přepravní společnosti a zásilku sledovat přímo tam.

Nezapomeň, že může trvat až 48 hodin, než se sledování na Vinted aktualizuje.

Předmět také můžeš označit jako doručený v okně se sledováním (např. pokud se stav objednávky automaticky neaktualizoval).

Problémy se sledováním

Stav objednávky se změnil na „doručeno“, ale předmět jsem neobdržel/a. Stiskni tlačítko Mám problém v konverzaci s prodávající/m pro další pokyny vyber problém z nabídky.

Pro vyřešení jiných problémů se sledováním, které souvisí s konkrétními objednávkami, můžeš:

  1. přejít na domovskou stránku Centra nápovědy;
  2. vybrat příslušnou objednávku.

Získáš tak informace o možných problémech a jejich řešeních, které se budou vztahovat na tvou současnou situaci.